FORFET PISCINES GARRIGUES 2025

  • Aquest estiu, el Consell Comarcal de les Garrigues a través de l’Oficina Jove torna a posar en marxa el forfet per a les piscines.
  • En total, 21 municipis s’hi han adherit, 19 garriguencs i 2 de la comarca del Segrià (Llardecans i Almatret), aquests últims per a joves de 12 a 18 anys de la zona d’influència de l’Institut l’Olivera de la Granadella.
  •  Aquest forfet serà vàlid del 24 de juny al 31 d’agost.
  • Per poder accedir a les piscines d’altres municipis adherits, els usuaris només hauran de ser titulars d’un abonament individual o familiar de les poblacions pertanyents a la campanya i hauran de mostrar el forfet i el DNI o identificació d’empadronament a l’entrada.
  • Les poblacions garriguenques adherides a la campanya són: l’Albagés, l’Albi, Arbeca, Bellaguarda, les Borges Blanques, Castelldans, Cervià de les Garrigues, l’Espluga Calba, Fulleda, la Granadella, Granyena de les Garrigues, Juncosa, Juneda, els Omellons, la Pobla de Cérvoles, Puiggròs, el Soleràs, Tarrés i els Torms.

© Consell Comarcal de les Garrigues